dålig uppdatering

I know.. hatar att jag glömmer av bloggen helt ibland men sen kan man ju inte
hjälpa att man har ett annat liv än "blogglivet" som går före allt det andra.
Jag ska iaf iväg till skolan snart, sista veckan innan jullovet. Vårat börjar på
onsdag, när börjar erat?

Idag blir det bara till att lämna in engelska böckerna, redovisning i svenska
som jag inte har gjort klart och sen vet jag inte vad vi gör på matten.. men
jag ska också ha möte idag ang om klassen. Kommer nog bli jobbigt men
man ska inte bli kränkt för att man är den enda tjejen i klassen som inte 
vågar visa sitt rätta jag utan jag skämtar mest med dom flesta, grova skämt
som inte dom tolererar men det är sån jag är.
Och sen kan dom inte se perspektivet i det hela.

Aja, får dra mig till bussen nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0