chacha :)

Hejsan svejsan, tjolahopp någonting?
SItter & gör arbete för fullt! Har fram till den 14 december till att göra detta,
annars blir det? ja... IV! eller IM heter de nu tror jag? Ah men jag tänker då
fan inte gå där ett år till för helvete & börja om med 96;or sen...
Räcker med att jag redan har gått om ett år. Förstår mig inte på JOhan heller
som orkar med oss för han är ju 92:a? LOL. 

Lyssnar på skrillex för jag kommer inte på någon annan musik haha...

Tagga sova efter skolan iaf! Det ska bli gött, bara 3 timmar kvar -.-' 
Kommer nana ända till 5 då vi har mat på boendet & sedan drar jag till Elin
& blir klippt, hehe. 

Sa jag vad jag beställde igår? En rosa onepiece x) Kände bara för't även fast
jag har sagt innan på bloggen att det är fult men va fan? 
Klart det är fult när man går med dom ute på stan eller?! Ska ju bara använda min
när jag är hemma & chillar liksom. Tänker då fan inte gå runt med den i skolan.
Det var typ som när crocks eller va de nu heter va inne, ja då gick folk runt med de
på stan & så, helvete va fult!

Denna köpte jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0