töjning + löshår

Hejhej! Jag vet att jag inte skrev igår, men sorry, hann bara inte...
I skolan idag så töjde jag örat lite, sved uta sjutton ! & gör det fortfarande men vill man va fin får man lida pin, jag tkr att det är fint iaf, men inte för stort, har i 4mm nu, blir väl 6mm som mest eller 1, får se (:
Men snart ska jag äta potatisgratäng med någonting & sen hämta ut mitt löshår som har kommit & precis efter så ska jag träna, eftersom dansskolan ligger precis bredvid där jag hämtar löshåret, alltså birgers kiosk. Goa glassar har dom där iaf som man älskar att käka på somrarna ;R

Men jag börjar iaf dansen halv 7 så kan inte äta så värst mkt annars får jag håll, hehe. Kysshej!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0