I'm back!

Tjuh ! Sorry för dålig uppdatering, det finns ju vissa som fortfarande går in i min blogg å kollar om jag har skrivit något kort men nej dock så har jag inte det. Har varit ett skönt sommarlov utan dator å bara mysigt med killen min på kvällarna men nu ska det bli ändring på det kan jag ju lova! Ska försöka skriva minst ETT inlägg per dag iaf sen får vi se om det blir mer men jag hoppas att jag ska få den tid jag behöver för annat också å inte bara sitta framför dataskärmen hela tiden. So here I am again and I'm back to stay! ;D

Jag har iaf tränat Zumba idag med Emelie och det gick sådär eftersom vi blev helt genomblöta av svett så vi drog därifrån efter 40 min ^^
Men nu blir det iaf till att käka lite rostat å oboy å sedan duscha och kanske träffa "K" efter ! PUSS .

Natalie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0