Hemma igen!

Hejhej, slutat för dagen så sitter å lyssnar på musik, måste ju lägga upp dahens låt med som jag jämt glömmer, är jävligt bra på att glömma saker haha ! ;)

Ska göra kladdkaka tror jag om jag orkar som jag kan tjocka mig med, är väldigt gottis sugen just nu! Men vill ändå inte äta massa sånt nu, för så som jag har gått upp, shit! Måste träna hårdare på träningarna för asså jag latar mig verkligen för mkt ! Det r helt sjukt så lat som jag har blivit under sommarlovet. Får väl börja träna på gymmet med men jag kommer ihåg sist med Ewe, Sanna & Emma. Vi bara as garva åt alla typ ist för att själva göra något.. HAHA! Ja så kan de gå när jag är på gymmet ! :D

Det blir mer inlägg snart igen ! :) och nu till en bild eller 4 - 1 där jag är SÅÅÅÅÅÅ seriös.


Kommentarer
Postat av: Cissi

söt du är! :)

2010-09-21 @ 14:47:30
URL: http://cviklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0