28 september 2010

Hejhej, sitter här efter en låååååååång dag i min lilla kära skola! Eller lilla, den är rätt stor...
Började kl 8 så fick cykla fort som fan för jag vakna halv 8, tror att jag sminka mig på 2 min ;o Gick jävligt fort iaf, och så kom jag hem nu. Men jag slutade inte nu utan vid 15 men hade utv.samtal 16.00 så då stannade jag kvar ist, det tar 20 min att cykla genom stan & hem så jag orkade inte, är rätt lat av mig.

Right now - så väntar jag på att maten ska bli klar, det är lilla mami (ja, hon är kortare än jag så) som gör potäter & lövbiff tror jag? Eller jag vet inte...
HAHA, nu ringde papi också! Ska tatuera mig om jag har pengar för han kunde hänga med, hehe! yeah :D överlycklig va fan!

Måste gå på massage med för det gör sjukt ont i ryggen & axlarna....

Nu vill mamma ha hjälp med maten så ciao ! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0