5 oktober 2010

godmorgon solstrålar! :D
idag är en ny dag & det är tisdag så idag går jag i skolan från 8 - 15 och ska bara jobba med blommor hela dagen, det kan vara rätt jobbigt när det svider om mina händer men jag håller bara käften å fortsätter jobba så som jag ska!

Molly har precis skitit inomhus, var nära på att spy när jag gick ner fårn trappan å kände bajslukten, asså fyfan! usch! säger jag bara... fast hennes fjärtar stinker ännu värre! :S

Men nu ska jag be min brorsa sluta spela tv-spel & ta på sig kläder ist för jag måste cykla om 5 min ungefär + att jag ska träffa en innan. Ciao! ;*

Kommentarer
Postat av: Sandra - I Min Rosa Bubbla

Kikar in.. Hur är det annars då? :)

2010-10-05 @ 08:46:36
URL: http://sandraorrebro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0