i can't sleep because i think of you.

är det bara jag som inte kan sova för att man tänker på en person som man har förlorat och kanske förlorat för alltid för att man gjort ett enda litet misstag och förstört allt?

Du är mkt mer än bara "ett ex" för mig. Du har ställt upp för mig hur många gånger som helst när jag verkligen behövt någon att prata med eller om jag vart utslängd och behövt en plats att sova i och jag vet inte hur jag ska tacka dig för det men det gör jag nu genom att skriva det här. Jag älskar dig som en vän och du betyder så otroligt mycket för mig som du kanske inte riktigt kan få in i ditt lilla mongohuvud (sorry :$). Men jag ställer upp för dig till 1000+ bara så att du vet. Du & jag har haft massa bråk men jag tycker om dig lika mycket för det. Det är därför jag ibland kan verka "tjötig" när vi är ovänner och du inte vill snacka med mig, för jag vill bara ordna upp allt så fort som möjligt så att det blir bra igen. Du är faktiskt den enda som jag verkligen bryr mig om... och jag vet att jag är rätt känslokall men det är något jag växt upp med från när jag va barn eftersom jag alltid har fått klara mig på egen hand. Du vet allt om mig ja, så du borde tro på det jag säger men du får tro vad du vill... kan ju inte tvinga dig till att tro på mig :(
Det enda jag hoppas på nu är att du läser detta och att vi kommer bli vänner snart igen. Som sagt, jag älskar dig och förlåt för allting... min vän ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0