8 november 2010

lilla söta fröken fräken.. haha ne men jag lyssnar på min släktings låtar, ni vet, sven-ingvars (a) jupp, sven-erik magnusson är jag släkt med, haha! å ja, alla från pappas sida är från värmland.

Jag har vart på stan med Anna Panna, fikade lite å så, sen träffade vi Tintin å drog till ungdomsmottagningen men det var inte jag som skulle göra något där. Å så drog jag till träningen efter det, disco idag. Sjukt jobbigt. Har ju inte varit med på nått av pardansen så jag va lite efter.. eller MYCKET! fatta fan ingenting :S

Men nu är jag hemma, ska äta något å sen duscha fast har mer lust att bada skumbad! Men är så seg då.. hmm.. ja ett svårt beslut att fatta för mig men.

Puss så länge ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0