29 november 2010

I bust the windows of your car because you don't know how it feels in my broken heart.

Så vad gör ni nu? Jag gör ingenting.. eller jo, något gör jag ju & det är att sitta här å skriva och mumsa i mig massa godis som geisha m.m. Haha, tjock jag är! Igår åt jag liksom riesen hela kvällen...

Asså jag har knappt gått ut idag, två gånger å va ute högst 10 min, ni vet vad jag gjorde?
Och så har jag legat å kollat på disney channel, oj va kuL! ah lite fakitst hahah! :D

Menmen, tänkte ta mig ett varmt bad så vi hörs sen =)


Kommentarer
Postat av: elinaa

hejsan är allt bra med dig idag? :) kram!

2010-12-01 @ 19:15:13
URL: http://weelcometomylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0