3/5

Äntligen maj :)
Min månad verkligen, eftersom jag fyller år 27 maj (aa'

Men nu ska vi inte ta upp de, även fast jag längtar ! :D
jag har varit i skolan, eller ah satt i kiosken från 9 - 14. GÖÖÖÖÖÖÖÖÖR TRÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖK!
Sen drog jag hem lite, å va med Emelie Bästavän. Å sedan drog jag å träna, å shoppa sådär halvt :)
Köpte, 5-pack med tights, nya solglasögon, skor å diet-drycker xD men skit i diet-dryckerna nu.
Imorgon ska jag till stan igen å köpa lite mer grejer som jag behöver så som deo, parfym, t-shirtar :)

Men nu ska jag käka klart å sedan blir de ut med inlinesen å sen dusch! Å kanske ringa älskling om jag orkar ringa å säga godnatt... Aja :) Men om ni vill ha bilder på de jag köpt får ni vänta till imorgon eller övermorgon. Tjohej, svejs!


(2 veckor idag, just love it!)

WITH LOVE! / manittá ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0