Hos Bästa vän !

Hejhej, jo tack, dålig uppdatering jag vet.

Har varit i Gbg typ hela helgen. I fredags var jag där med Ewelina och det va fan mega mö folk på stan, men det var nog för att tokio hotel var där... Men vi va lite med Tilly och åkte med honom till Lerum och träffa hans familj. Sen drog vi in till Gbg igen och drog till Ale där vi träffa Linus, Isak å Anton en stund. Jag tror iaf att dom hette så ;$... När vi va i stan igen så träffa vi Johan där och hans 3 kompisar tiep om man kan säga så för han kände bara en från tidigare... Aja, fick veta att ena killen tyckte att jag hade fina ögon så man undrar ju om han är bög? ^^ ne men snygg va pöjken iaf. Tror han hette Robin eller något.

I Lördags, igår asså, så åkte jag till gbg igen för det fanns inget att göra så gick jag runt lite på stan själv och köpte lite linnen, smink m.m. och drog sedan till Linus i Ale igen. Sen blev det att jag sov över hos min bror Patrik. Och hans två barn va där med, Melody å Samuel. Jag känner mig fan skit gammal när de kallar mig faster ;o

Men nu sitter jag iaf hemma hos min bby Emelie ♥ och vi ska bara chilla hela kvällen typ. As gött jue...

Menmen... Skriver lite senare :) Ciao.


(älskar dig emelie larsson, bästa vän sen -98)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0