13/3

Vad ska man göra när livet är så svårt?...

Sitter hos en just nu och drar snart från Lidköping. Orkar fan inte vara här längre, mamma är en jävla thaih**a och det finns ingen som man kan prata med. De ställer bara frågor hela tiden, och jag vet att ni läser detta. Jag får inte fram de jag vill säga genom att ni håller på hela tiden. Jag vill inte bo hos mamma, hon är värre än värst. Det är det ingen vuxen fattar. Vuxna lyssnar bara på vuxna. Inegn kan någonsin lyssna på vad ett barn har att säga. Så jävla patetiskt! Diss på den.

Jag har massa jag vill skriva om men vill inte ge ut om mitt privatliv.

Kommentarer
Postat av: Mari

Hej!

Förstår att det är tufft för Dig. Det kanske är lättare för Dig att skriva. Du kan skriva till mig. Vi vill så gärna veta hur Du tänker. Mari

2010-03-15 @ 11:32:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0