Klippt mig

Tja, nu har jag vaknat till iaf och klippt luggen så som jag hade i höst. Rätt snyggt blev de faktiskt. Jag brukar klippa min lugg själv för annars klipper min frisör den skit ful å tjock, hon suger ju på lugg. Men hon klipper annars rätt nice för bara 100 spänn, men det är en privat frisör så man får åka hem till henne i Källby och hon klipper exakt så man villl ha och ber om, nicenice (y' .

Och jag har stått framför spegeln i typ en timma å bara kollat mina lår. De börjar växa ihop sig! :'( Jag börjar bli TJOCK! tur att dans-terminen börjar imorgon, som sagt, jag är dansholist ;)
Känns förjävligt när jag tänker på mina lår, jag har inte vägt mig på ett tag heller för jag skiter gärna i vågen, men för nåra månader sen, då jag vägde mig sist vägde jag 55 kg. Jag bryr mig inte om vikt som alla andra gör, jag väger 7 kg för lite egentligen, men jag är fan kort, om jag ska gå upp 7 kg till får jag väl äta 2 gånger om dagen på donken eller nått för jag äter redan där varje dag ;$ Men nu väger jag iaf 56,5 och who cares? fast om jag går över 60 kg så tar jag mitt liv som jag sagt ett par gånger, hehe (aa'


Här kommer iaf en bild där jag har den snygga luggen och då jag älskade mina ben som mest, från hösten -09 i november tror jag de va.


(erkänn att jag va rätt snygg ;)

WITH LOVE! / manittá ♥

Kommentarer
Postat av: Fanny Roos

Snygging :D (L)

2010-01-17 @ 18:18:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0