9/1

Shulilu :)
Idag är ingen helt vanlig dag, utan det är en snöig dag -.-'
dålig humor, i know bitches! men det har man ju fått av papi ♥
Marco ligger å sover fortfarande, eller aah, han lyssnar ju på musik hör jag men han sover säkert den gayen...

och jag är glad för att jag slipper oroa mig, för bella, hon man kan se på videon nedåt, lever fortfarande... och jag vill bara säga ; förlåt bella, vi har känt varandra sen 11 - 12 årsåldern. Och vi har för det mesta känt likadant, gått igenom samma sak. Du ska bara veta att det betydde väldigt mkt när jag kunde prata med dig och du lyssna, men det var ett tag sen. Vill att vi ska umgås mer, hjärtat. Du är den bästa ♥

WITH LOVE! / manittá ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Saknar tiderna. Finns här ändå<3

2010-02-11 @ 09:42:21
URL: http://isabbell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0