4/1 - Lite sent men ni måste bara...

haha, jag vet att det va ett tag sen, men det va sjukt kul när jag å sanna va i gbg ;)

Först så satt vi i 100 år i ett café på adnra våningen i femman och så typ skriker vi "snyggingar" å "fan va ful du är" till folk som inte ser oss eftersom vi är ovanför dom och rätt som de är så ställer jag mig upp och börjar sjunga "I believe I can fly" men jag hann bara sjunga "I believe I can..." så slog jag i huvvet i en jävla STOR lampa! xD fick en skit stor bula som jag fortfarande har kvar , men vi as garva ändå!...
Sen så träffa vi Rickard Nestor å två till å gick runt med dom...
Och när vi ska på tåget så säger dom att de ska åka och vi bara springer så in i helvete, Sanna kom ju såklart in... men jag... dom stängde dörrarna mitt på mitt huvve där bulan va och jag skrek "bögjävel" hela tiden.. men vi skrattar fortfarande åt det.. så jävla fail asså ^^



Bilderna kommer lite senare... ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0