Grattis Papi ! <3

Vill bara säga grattis till gamla farsan som blivit 58 år... tihih, saknar dig å älskar dig sjukt mkt ska du veta... hoppas du ser detta inlägg, du betyder sjukt mycket för mig å utan dig skulle inte livet varit värt att leva.

Nu är jag å emelie äntligen hemma hos henne efter en natt i götene hos Koffe. Man kom ju fan inte därifrån plus att bussarna va inställda. Det sög ju men till slut fick vi skjuts hem igen av Emelies morsas kompis. Snällt av honom :)

Och nu sitter vi å kollar på tv med ainar , höhö (aa'

Juste, när vi skulle gå till maggan å möta honom så gick vi över amerikanska fotbollsplan å jag säger bara, jag gör de inte igen... så mkt snö som de va där.. omfg ;o

Hoppas ni hare bättre än mig iaf.. Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0