18/2

Heyyao...
Jag har inte gjort något särskilt utan bara kollat på tv idag så man kan ju typ säga att jag vaknade nyss, tihih (aa' ne men jag åt faktiskt kladdkakssmet idag igen ;$ och så har jag druckit oboy... väldigt intressant aiight? ^^

men jag funderar faktiskt på att gå upp å göra iordning mig och dra ut för jag kan ju inte sitta inne hela dagen ändå. Då kommer jag bara va uppe hela natten å störa mami som ska upp å jobba tidigt imorgon.

Och jag tycker att det är kul att få kommentarer men ni är dåliga på att kommentera ;o
jag visste faktiskt inte att de va så många som läste min blogg heller, har blivit igenkänd i gbg... och en annan gång när jag och ewe va i gbg blev hon igenkänd :) det är rätt kul ändå , haha ^^

och på tal om Ewelina... jag kanske drar till henne nu :) tihih ^^


(snögg bild, i know, osminkad förresten.)

Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0