16/2

Hej..........
sitter just nu på ug, jag vet, dålig uppdatering på sistone, men aja.
är med knorr bara att han sitter där nere på gh , ska dit snart igen men man måste ju skriva nått till er först ;)

Idag så vakna jag ganska sent, käka piroger å fixxa mig å sen kom socialen eller familjerådgivare eller vad det va, va dom nu hette, säger inga namn vettni ;<
Men ska på möte igen nästa vecka så får vi se hur de går. Ska prata ut om hur jag har de å så...
Men just nu är allt helt OK! tycker jag. Hoppas skolan funkar lika bra som det gjort nu det senaste, då har jag faktiskt varit mega duktig :) TIHI! GULDSTJÄRNA till moi! (aa'
Men nu måste jag faksikt gå ner till Knorr så att han inte känner sig ensam, men han har ju lilla Micke bredvid ^^
Aja, förlåt också för att jag inte lagt ut några bilder men det kanske blir några på mig och Knorr idag om jag orkar men jag lovar inget. Men jag hinner nog lägga ut dagens låt uidag... Puss (L)

WITH LOVE! / manittá ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0