29/4

Hejhej, händer imorgon? :)

Jag ska till Ed å va med älskling hela j*vla helgen! Kommer bli underbart.

Men idag vet jag inte vad jag ska göra, är på ug just nu. Drog från de JÄVLA FITTMÖTET! Orkade inte med dom. Speciellt inte mamma som ljög som fan men jag orkade inte tjafsa imot.
men  nu ska jag inte snacka om något sånt om mitt privatliv. Det har inte ni med att göra.

Statistiken har höjts ännu mer nu så...

Snart ska jag nog med bussen hem å fortsätta med min kjol som jag snart har sytt klart. Bara jag hittar den rosa dragkedjan som jag har slarvat bort ;$ annars blir de jobbigt om jag ska försöka få på mig den kjolen sen, HAHA!

Bussen till kära margretelund går om ungefär 8 min så måste kila. BYE!

 

WITH LOVE! / manittá ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0