19/4

Godmorgon. Har precis gått upp ur sängen. Ah, Oscar kom och väckte mig vid halv 9 typ och de första jag sa va ; BÖG! å sen somna jag typ i en minut ;o

Men nu har pöjken dratt å jag ska nog duscha å fixa mig å sånt snart men först ska jag göra lite frukost för jag är j*vligt hungrig. Asså det känns som om jag kommer svälta ihjäl eller nåt. Jag är inte precis den personen som brukar laga mat eller så för de är jag sämst på. Eller nej, jag är grym om jag bara orkar för då blir de super gött! (yy'

Jag sitter och lyssnar på musik, värsta fjortisdunken så om nån av grannarna läser detta så är de inte jag ;o Haha , fast ni fattar ...

Nu ska jag sjunga till några låtar till å sen blir de käk ! Puss.



WITH LOVE! / manittá ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0