VINNINGA

Shulilu.
Jag har då precis kommit hem från vinninga med buss som då ligger lite utanför min lilla stad.
Har varit med Stigerud, Benis & Trimme och tröka. Men jag hade ändå inget annat för mig så då tänkte jag att jag kunde gå och träffa lite folk istället.
+ att SVERIGE SUGER! Visste fan att danskarna skulle vinna, haha!

Men nu ska jag iaf ut lite till och träffa Jonte & Adam igen och sen ska jag käka kebabrulle xD
Ja, och det går inte så j*vla bra att lägga in en header däruppe. Får fan damp. På tal om damp... Jag & Ewelina har gjort en låt som heter "Man får ju damp!" Haha, ska spela in den snart någon dag och lägga in på youtube. Kommer bli as känd.

Aja, men nu får jag massa sms att dom är utanför så måste kila!


WITH LOVE! / Manittá ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0