3 things I hate

Idag kan jag ju också ta 3 saken. Det är de 3 sakerna jag hatar mest och det är olika saker varje gång.

1. Poliser - varför?; jo för de tror att de har respekt men va fan!
2. Överdrivna fjortisar - varför?; seriöst, har ni sett de som leker fjortisar på stan & tror att de är så j*vla coola och snygga?! Hallå? Fjortisvärlden anropar. Var er själva bara, spela inte någon ni inte är.
3. Jag? Fjortis? - varför?; ja, varför kallar folk mig för fjortis. Har ni inte fattat att fjortis är ett beteende, daah? Bara för att jag har överdrivet mycket smink (och jag vet att jag är j*vligt bitchig av mig) men det är väl för fan inte fjortis eller?

WITH LOVE! / manittá ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0