23/10

Hej, jag vet att det är 24 idag men jag ska berätta vad som hände igår.
Jag och ewe, mamma & robin va på överby och småshoppa lite, egentligen åkte vi dit för att jag skulle köpa ett par skor men det blev detta ist;

 
Skor från skopunkten, båda 399 kr/par

 
Armbandsuret 300 kr, väckarklockan 100 kr från Ur & Penn
nitarmbandet 39,50 kr kappahl

köpte också jeans & linne från cubus för 399 kr.


På kvällen drog jag och ewelina och träffa wille & gurra. Och senare så va jag med Knorr på gh till 2 - halv 3.
Jag blev på lite flumhumör och så. Och dom mobba mig bara för att jag va med på existenz.se! inte kul!

 
(jag på bild, sen knorr på gh, hahaha)

 
(ståhl på bilden, och så ser gh ut, höhö, massa datorer ;D)

Nu ska jag gå ut med knorr & ewelina , då blir det fler bilder ;D puss (L)

WITH LOVE! / manittá ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0