15/10

Shulilu era gapiga j*vlar.
Jag stör mig på folk som kaxar och gapar på msn och sen när man ser dom irl så vågar de inte göra ett skit? Hallå?! liksom... det är rätt töntigt.
Orkar inte med er asså. Jag skiter i er för palla slösa energi på er. Kom igen asså. Göm er inte bakom datan.

Idag blev det gymmet efter skolan med "sex n' the city" alltså jag, sanna, ewelina & emma. Fråga mig inte vi kom på det idag i bastun när vi satt å prata å så kommer jag med; haha, vi ser fan ut som värsta sex and the city! xD sen blev det tydligen så...

Sen har man då åkt till Ewelina i Filsbäck och kollat på en film som heter "stay alive" fyfan va rädd man va då. Gömde mig bakom kudden hela tiden hahahha xD och ursäkta men an blev fan skitnödig av ett konstigt ljud som kom hela tiden innan något skulle hända ;o

Och nu är man hemma igen å käkar godis som vanligt. Yeah! (y'



WITH LOVE! / manittá ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0