14/10

Shulilu.
Här sitter man då och smaskar i sig en massa godis! Älskar godis. Har ni sett "Charlie the unicorn"? aja, men där har de candy mountain. Haha, ett godis berg. Man bah; mums, ge mig! ;r låten är ju ganska skön med.
Skolan var det idag då, skolka franskan idag igen, för en jävel slog mig i ryggen, har ryggskada eller något. Så det gjorde j*vligt ont och jag blev skit förbannad!

Just nu kollar jag faktiskt på fotboll. Sverige leder med 1-0 än så länge mot Albanien, tror jag.
Och nu blev jag sugen på riktig mat ist. Men ska dra in i duschen snabbt nu. Har dansat idag. Bara en åtta kvar så är dansen klar :)

Och imorgon blir det att gymma med Ewelina, Emma & Sanna, på badhuset. Ah, men jag skriver imorgon kväll igen.

WITH LOVE! / manittá ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0