12/10

Shulilu.
Jag har då kommit hem från dansen då jag har två jobbiga träningspass i rad. Först disco sen street. Asså fyfan va jobbigt det är eller. Man blir så j*vla trött och sliten. Efter vill man ju bara lägga sig ner på golvet & dö som jag försökt några gånger fast man dör ju inte av att lägga sig på golvet. Hehe  *

Jag gick upp vid 8 idag och börja 9 så jag hann inte skriva något imorses och vid 1 var man då i ungdomsmottagningen. Det var ett möte om preventivmedel. Sen drog jag till skolan, hade idrott sen hem och packa sen blev det UG och sen dansen.

Och nu när jag är hemma så gör jag ingenting, jag käka precis och ska snart hoppa in i duschen när mamma är klar :)

Godnatt får man då säga eftersom jag inte skriver något mer ikväll. Puss :)



WITH LOVE! / manittá ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0