11/10

Shulilu,  eller god morgon.
Har precis kommit ur sängen och sitter och smaskar godis, hehe. Och nu bråkar jag & min bror om vi ska käka pizza eller mc donalds. Men det blir mitt lilla "donken" yääs! 1-0 till mig! Fast det va ju ingen oklarhet. Jag får alltid som jag vill för vi åt pizza igår också. Så man orkar ju inte käka det två dagar i rad. Ni ska få en titt på "DO" (dagens outfit) som kommer lite senare med min lilla söndagsklädsel.

Snart ska jag va med Jonte då,  & min bror och hans kompis tror att dom ska få åka på hans moppe nu. Tss... "you can say it all, but you never mean it". Men nu ska småkillarna ha datan så, byebye (aa'

WITH LOVE! / manittá ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0