Godmorgon!...

mina gulliga läsare :$

Hahah, har precis duschat klart å så, så nu ska jag nog fixa mig eftersom jag ser ut som ett j*vla miffo osminkad å ofixat hår! Shit asså...
Idag blir det nog till att träffa Marco och säga hejdå för vi ses nog aldrig igen! :'( okej jag kanske överdriver men,men, alltid kul när man är lite dramatisk av sig. OKEJ då! jag är skit dramatisk. Tror fan typ att jag lever i en saga eller nått?!
Men jag kanske skriver lite senare å lägger ut bilder ikväll. Shit va jag blev hungrig nu eller? Då blire pizza fan ;)

Puss på rumpan, nyp i stjärten! Aah, hela köret! Här kommer en bild på mig i gbg :)



WITH LOVE! / manittá ♥

Kommentarer
Postat av: Mikaela Urbom

snygga brillor ;)

2009-11-18 @ 19:15:18
URL: http://mikaelaurbom.blogg.se/
Postat av: MizthaNguyen (v.

Hejsan! Jag och min kompis har gjort en dansvideo och skulle uppskatta ifall ni kunde ta er en titt :)

ifall ni tycker om den kan ni gärna länka den!



ha en fortsatt trevlig kväll :)

2009-11-18 @ 22:39:45
URL: http://mizthanguyen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0