18/11

Asså shiet! Hur fan kan man kalla mig de eller?! ;o




fan jag skäms att jag är fjortis!
Tss... dagen började såhär;

Idioten; haha jävla fjortisblogg!
Jag; ursäkta?! är jag fjortis?
Idioten; du har ju en blogg så :D
Jag; bara för att man har en blogg betyder det inte att jag är fjortis, utan nolifer? >.<
Idioten; haha, nolifer!
Jag; kommer du inte på något eget eller?
Idioten; ne men ta inte illa upp för alla fjortisar är snygga ;)
Jag; jag kanske är en fjortis men jag ser inte ut som en översminkad groda iaf.
Idioten; va??
Jag; ALLA fjortisar ser ut som grodor? daah?
Idioten; ?
Jag; ha ett bra liv, men det är mitt liv. Jag gör som jag vill. Om jag vill ha blogg så har jag en blogg så de så.
Idioten; ...

Asså hur pallar dom ens säga så?! Jag orkar inte med sånt folk. Bara för att man har blogg betyder det fan inte att man är fjortis. Usch på dom! Det är fan veckans diss!

WITH LOVE! / manittá ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0